תכנית המתאר מדגימה את הפוטנציאל הכלכלי הגדול במתחם גלילות

מתחם פי גלילות עתיד לעבור שינוי מהותי ולהפוך להיות אחד המוקדים המבוקשים למגורים בגוש דן. הפוטנציאל הרווחי שטמון ברכישת קרקע בגלילות הוא אינסופי ויכול להיות דרך מצוינת להגדיל את ההון העצמי או להבטיח זכות לדירה במקום הכי אטרקטיבי בארץ, עבור השקעה של כמה מאות אלפי שקלים, כפי שאנשים רכשו קרקעות במתחמים הסמוכים שכבר נבנו.

השקעה זו עתידה להחזיר את עצמה תוך זמן קצר מפני שככל שהזמן עובר והתכניות מתקדמות  עלות קרקע בגלילות רק עולה. למעשה, חברת פי גלילות דיווחה לאחרונה כי שווי הקרקע במתחם ברמת השרון עלה ב–11% תוך חצי שנה. כמו כן, פנתה החברה למשרדי הממשלה ולרשות מקרקעי ישראל על מנת להאיץ את התכנון של המתחם. בכל שלב שיאושר, תתרחש עליית מחירים.

לסיכום, תכנית המתאר של רמת השרון שאושרה גם מהווה כהוכחה לכך כי השקעה בקרקע בגלילות היא למעשה רכישת נכס בגלילות, וגם מדגימה את עליית המחירים, את פוטנציאל הקרקע ואת התקדמות תכנית הנדל"ן הכי אטרקטיבית בישראל.

פרויקט הבנייה במתחם פי גלילות בחלקה של רמת השרון, מצוי בתהליך של אישור לבנייה של כ- 9000 דירות ו-700 אלף מ"ר לשטחי מסחר ותעסוקה. תכנית המתאר של רמת השרון שכבר הוצגה ואושרה, כוללת כביש ראשי נוסף שיחבר בין איילון וכביש 4 ופארק של 780 דונם. במתחם צפויים להיבנות בתי ספר, גני ילדים ומוסדות ציבור וכמובן בניה למגורים.

התכנית שאושרה ממחישה את הפוטנציאל הרחב של קרקע בפי גלילות, במיוחד לאור התייקרות מחירי הנדל"ן ברמת השרון ולאור העובדה כי דירה בגלילות תהיה צמודה לצפון תל אביב. קבוצת טריגו נדל"ן המשווקת קרקע להשקעה בגלילות טוענת כי הסבתו של פי גלילות למתחם מגורים ייצור צפון חדש בעיר תל אביב, והעובדה כי תכנית המתאר ברמת השרון כבר אושרה, מעידה על ההתקדמות המהירה של התכנית ועל האפשרות להרוויח הון נכבד במקרה של קניית קרקע בגלילות   , הן להשקעה והן למגורים.

Category: